Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44613
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng marketing 4.0 tại doanh nghiệp thương mại dịch vụ xuất nhập khẩu trên địa bàn thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Lừng, Thị Kiều Oanh
Lê, Thị Hồng Ngọc
Phan, Thị Mỹ Dung
Lê, Thị Hậu
Nguyễn, Thị Bích Hồng
Hà, Minh Quân
Keywords: Tạp chí Khoa học và công nghệ - Trường Đại học Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và công nghệ - Trường Đại học Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2021 - no.02 - tr.66-75 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321104
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44613
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V50S022021066.pdf374.79 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.