Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44538
Title: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi tiêu dùng các sản phẩm rau bán online của người tiêu dùng tại thành phố Cần Thơ
Authors: Nguyễn, Thuỳ Trang
Võ, Hồng Tú
Lê, Thanh Sơn
Nguyễn, Huỳnh Mỹ Bình
Keywords: Kinh tế và Quản trị kinh doanh (Đại học Kinh tế và Quản trị kinh doanh - Đại học Thái Nguyên)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Quản trị kinh doanh (Đại học Kinh tế và Quản trị kinh doanh - Đại học Thái Nguyên) - 2021 - no.17 - tr.37-47 - ISSN.2525-2569
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324246
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44538
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv477S172021037.pdf1.65 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

23
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.