Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44501
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng thế hệ z tại Việt Nam
Authors: Tạ, Văn Thành
Đặng, Xuân Ơn
Keywords: Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - Học viện Ngân hàng
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - Học viện Ngân hàng - 2021 - no.229 - tr.27-35 - ISSN.1859 -01IX
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324195
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44501
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv284S2292021027.pdf975.98 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

13
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.