Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTạ, Văn Thành
dc.contributor.authorĐặng, Xuân Ơn
dc.date.accessioned2023-12-15T01:25:17Z-
dc.date.available2023-12-15T01:25:17Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324195en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44501-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học & Đào tạo Ngân hàng - Học viện Ngân hàng - 2021 - no.229 - tr.27-35 - ISSN.1859 -01IXen
dc.subjectKhoa học & Đào tạo Ngân hàng - Học viện Ngân hàngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng thế hệ z tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv284S2292021027.pdf
  • Size : 975,98 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.