Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44129
Title: Tác động của chất lượng dịch vụ cảm nhận đến hiệu năng thương hiệu tại các trường đại học ở Thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Đoàn, Thị Hồng Vân
Nguyễn, Thị Thùy Giang
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2021 - no.5 - tr.86-98 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324929
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44129
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
1859-3690V65S52021086.pdf401.66 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.