Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44124
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng ứng dụng đặt thức ăn trực tuyến của người tiêu dùng tại Thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Tiêu, Vân Trang
Trần, Thế Nam
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2021 - no.5 - tr.36-46 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324924
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44124
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 1859-3690V65S52021036.pdf
  • Size : 465,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.