Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTiêu, Vân Trang
dc.contributor.authorTrần, Thế Nam
dc.date.accessioned2023-12-15T01:21:47Z-
dc.date.available2023-12-15T01:21:47Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324924en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44124-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2021 - no.5 - tr.36-46 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng ứng dụng đặt thức ăn trực tuyến của người tiêu dùng tại Thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 1859-3690V65S52021036.pdf
  • Size : 465,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.