Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43580
Title: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định đặt đồ ăn trực tuyến của người tiêu dùng Việt Nam trên địa bàn TP. Hà Nội
Authors: Ngô, Thị Tuyết Mai
Nguyễn, Mạnh Trường
Nguyễn, Thu Hoài
Lê, Thị Hương
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.133 - 137 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325625
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43580
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182021133.pdf775.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

56
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.