Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43567
Title: Ảnh hưởng của nhu cầu hòa nhập cá nhân đến sự gắn kết của khách hàng với các cộng đồng thương hiệu trực tuyến
Authors: Đặng, Thị Minh Thùy
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.94 - 97 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325616
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43567
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182021094.pdf656.42 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 5

2
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

21
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.