Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43567
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Minh Thùy
dc.date.accessioned2023-12-15T01:16:22Z-
dc.date.available2023-12-15T01:16:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325616en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43567-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.94 - 97 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleẢnh hưởng của nhu cầu hòa nhập cá nhân đến sự gắn kết của khách hàng với các cộng đồng thương hiệu trực tuyếnen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S182021094.pdf656.42 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.