Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43562
Title: Các yếu tố ảnh hưởng tới sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng tại các siêu thị ở TP. Hồ Chí Minh
Authors: Nguyễn, Xuân Nhĩ
Võ, Thành Công
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.70 - 73 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325610
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43562
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S182021070.pdf741.08 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.