Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43562
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Nhĩ
dc.contributor.authorVõ, Thành Công
dc.date.accessioned2023-12-15T01:16:21Z-
dc.date.available2023-12-15T01:16:21Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325610en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43562-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.70 - 73 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng tại các siêu thị ở TP. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182021070.pdf741.08 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

36
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.