Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41593
Title: | Sự tham gia của sinh viên trong học tập: Các tiếp cận đánh giá = Student engagement in learning: approaches to its assessment | Authors: | Nguyễn, Huy Cường | Keywords: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam | Issue Date: | 2021 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2021 - no.37 - tr.25-30 - ISSN.2615-8957 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313212 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41593 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv489S372021025.pdf | 8.91 MB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.