Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41593
Title: Sự tham gia của sinh viên trong học tập: Các tiếp cận đánh giá = Student engagement in learning: approaches to its assessment
Authors: Nguyễn, Huy Cường
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2021 - no.37 - tr.25-30 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313212
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41593
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S372021025.pdf8.91 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.