Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41553
Title: Thực trạng nhận thức về kĩ năng thiết kế bài học theo lí thuyết kiến tạo của sinh viên ngành giáo dục tiểu học = Realities of students’ awareness on lesson-designing skills based on the constructivism theory in Primary Education
Authors: Lê, Nguyễn Hồng Hạnh
Keywords: Tạp chí Khoa học – Trường Đại học Phú Yên
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học – Trường Đại học Phú Yên - 2021 - no.26 - tr.9-16 - ISSN.0866-7780
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312168
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41553
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv451S262021009.pdf295.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.