Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Nguyễn Hồng Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-14T09:10:29Z-
dc.date.available2023-12-14T09:10:29Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312168en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41553-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học – Trường Đại học Phú Yên - 2021 - no.26 - tr.9-16 - ISSN.0866-7780en
dc.subjectTạp chí Khoa học – Trường Đại học Phú Yênen
dc.titleThực trạng nhận thức về kĩ năng thiết kế bài học theo lí thuyết kiến tạo của sinh viên ngành giáo dục tiểu học = Realities of students’ awareness on lesson-designing skills based on the constructivism theory in Primary Educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv451S262021009.pdf
  • Size : 295,84 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.