Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41300
Title: Phần 1: Vai trò nhân tố xã hội trong marketing và xúc tiến về phát triển du lịch theo tuyến hành lang kinh tế đông-tây cửa việt-Đông Hà-Lao Bảo (Việt Nam) - Dansavanh (Savanakhet - Lào) = Part 1: Role of social factors in marketing and promotion in tourism development along the east-west economic corridor, Cua Viet - Dong Ha - Lao Bao (Vietnam) - Dansavan (Xavanakhet - Laos)
Authors: Phan, Văn Thanh
Nguyễn, Quỳnh Hoa
Nguyễn, Văn Thanh
Keywords: Khoa học và Công nghệ Đông Đô
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ Đông Đô - 2021 - no.11 - tr.57-62 - ISSN.2615-9031
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313867
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41300
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv496S112021057.pdf349.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.