Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39780
Title: Cảm nhận trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và hành vi tiêu dùng: trường hợp sản phẩm nước uống giải khát không cồn ở khu vực Đồng bằng sông Cửu Long = Consumer perception of corporate social responsibility and behavior: the case of non-alcoholic beverage products in Mekong river delta
Authors: Nguyễn, Hoàng Khởi
Dương, Ngọc Thành
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.135 - tr.35-57 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315585
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39780
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1352021035.pdf575.06 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

18
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.