Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Khởi
dc.contributor.authorDương, Ngọc Thành
dc.date.accessioned2023-12-14T08:55:24Z-
dc.date.available2023-12-14T08:55:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315585en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39780-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.135 - tr.35-57 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleCảm nhận trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và hành vi tiêu dùng: trường hợp sản phẩm nước uống giải khát không cồn ở khu vực Đồng bằng sông Cửu Long = Consumer perception of corporate social responsibility and behavior: the case of non-alcoholic beverage products in Mekong river deltaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1352021035.pdf
  • Size : 575,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.