Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39780
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Khởi
dc.contributor.authorDương, Ngọc Thành
dc.date.accessioned2023-12-14T08:55:24Z-
dc.date.available2023-12-14T08:55:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315585en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39780-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.135 - tr.35-57 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleCảm nhận trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và hành vi tiêu dùng: trường hợp sản phẩm nước uống giải khát không cồn ở khu vực Đồng bằng sông Cửu Long = Consumer perception of corporate social responsibility and behavior: the case of non-alcoholic beverage products in Mekong river deltaen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1352021035.pdf575.06 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

18
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.