Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39350
Title: Hành vi mua ngẫu hứng của người tiêu dùng Việt Nam theo độ tuổi, thu nhập và nghề nghiệp: Nghiên cứu sản phẩm quần áo may sẵn = Impulse Buying Behaviour of Vietnamese Consumers by Age, Income, and Profession: Case Study on Ready-to-Wear Clothing Products
Authors: Nguyễn, Thị Phương Anh
Vũ, Huy Thông
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.149-150 - tr.76-81 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315523
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39350
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S149-1502021076.pdf877.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.