Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Anh
dc.contributor.authorVũ, Huy Thông
dc.date.accessioned2023-12-14T08:51:45Z-
dc.date.available2023-12-14T08:51:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315523en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39350-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.149-150 - tr.76-81 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mạien
dc.titleHành vi mua ngẫu hứng của người tiêu dùng Việt Nam theo độ tuổi, thu nhập và nghề nghiệp: Nghiên cứu sản phẩm quần áo may sẵn = Impulse Buying Behaviour of Vietnamese Consumers by Age, Income, and Profession: Case Study on Ready-to-Wear Clothing Productsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S149-1502021076.pdf
  • Size : 877,77 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.