Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38739
Title: Sự sẵn sàng tham gia và hành vi đồng sáng tạo của khách hàng: một nghiên cứu trong du lịch trực tuyến tại Thành phố Hồ Chí Minh = Customer participation readiness and co creation behavior: an empirical study in e-tourism in Ho Chi Minh City
Authors: Trần, Thị Tuyết Trinh
Nguyễn, Mạnh Tuân
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.286 - tr.107-116 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316526
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38739
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2862021107.pdf10.81 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.