Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38609
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sách trực tuyến của sinh viên Trường Đại học Tài chính - Marketing trên trang thương mại điện tử Tiki = Factors affecting the decision of the University of Finance and Marketing's students to buy book online on the e-commerce website Tiki
Authors: Tiêu, Vân Trang
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.4 - tr.212-217 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316289
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38609
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S42021212.pdf5.13 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.