Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38609
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTiêu, Vân Trang
dc.date.accessioned2023-12-14T08:42:28Z-
dc.date.available2023-12-14T08:42:28Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316289en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38609-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.4 - tr.212-217 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sách trực tuyến của sinh viên Trường Đại học Tài chính - Marketing trên trang thương mại điện tử Tiki = Factors affecting the decision of the University of Finance and Marketing's students to buy book online on the e-commerce website Tikien
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S42021212.pdf5.13 MBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Download(s)

2
checked on Jan 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.