Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365
Title: Thương hiệu đạo đức và danh tiếng công ty: Trường hợp nghiên cứu ở công ty Thời trang VASCARA tại Thành phố Hồ Chí Minh = Ethical branding and corporate reputation: An empirical evidence of the VASCARA fashion brand in Ho Chi Minh City
Authors: Đinh, Phi Hổ
Đinh, Nguyệt Bích
Lưu, Tiến Dũng
Nguyễn, Ngọc Hoa Kỳ
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.255-267 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316752
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S12021255.pdf10.81 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.