Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365
Title: Thương hiệu đạo đức và danh tiếng công ty: Trường hợp nghiên cứu ở công ty Thời trang VASCARA tại Thành phố Hồ Chí Minh = Ethical branding and corporate reputation: An empirical evidence of the VASCARA fashion brand in Ho Chi Minh City
Authors: Đinh, Phi Hổ
Đinh, Nguyệt Bích
Lưu, Tiến Dũng
Nguyễn, Ngọc Hoa Kỳ
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.255-267 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316752
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12021255.pdf10.81 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.