Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorĐinh, Nguyệt Bích
dc.contributor.authorLưu, Tiến Dũng
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Hoa Kỳ
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:20Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:20Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316752en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.255-267 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleThương hiệu đạo đức và danh tiếng công ty: Trường hợp nghiên cứu ở công ty Thời trang VASCARA tại Thành phố Hồ Chí Minh = Ethical branding and corporate reputation: An empirical evidence of the VASCARA fashion brand in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S12021255.pdf
  • Size : 10,81 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.