Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorĐinh, Nguyệt Bích
dc.contributor.authorLưu, Tiến Dũng
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Hoa Kỳ
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:20Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:20Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316752en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38365-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.255-267 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleThương hiệu đạo đức và danh tiếng công ty: Trường hợp nghiên cứu ở công ty Thời trang VASCARA tại Thành phố Hồ Chí Minh = Ethical branding and corporate reputation: An empirical evidence of the VASCARA fashion brand in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12021255.pdf10.81 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.