Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38337
Title: Tác động của truyền thông mạng xã hội đến tài sản thương hiệu của Lazada = The impact of social media on lazada's brand equity
Authors: Nguyễn, Văn Tâm
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.124-132 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316710
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38337
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S12021124.pdf9.02 MBAdobe PDF
  View online
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Jan 6, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 6, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.