Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38255
Title: Hành vi tiêu dùng dịch vụ giải trí trải nghiệm công nghệ thực tế ảo: phân tích từ sự hài lòng đến lòng trung thành dịch vụ của khách hàng tại Hà Nội = Consumer behavior of virtual reality entertainment services: evidence from Hanoi’s customer satisfaction to loyalty service
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.137 - tr.82-101 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316305
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38255
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv124S1372021082.pdf476.27 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

32
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.