Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38255
Title: Hành vi tiêu dùng dịch vụ giải trí trải nghiệm công nghệ thực tế ảo: phân tích từ sự hài lòng đến lòng trung thành dịch vụ của khách hàng tại Hà Nội = Consumer behavior of virtual reality entertainment services: evidence from Hanoi’s customer satisfaction to loyalty service
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.137 - tr.82-101 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316305
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38255
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1372021082.pdf
  • Size : 476,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.