Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38255
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.date.accessioned2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.available2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316305en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38255-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.137 - tr.82-101 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleHành vi tiêu dùng dịch vụ giải trí trải nghiệm công nghệ thực tế ảo: phân tích từ sự hài lòng đến lòng trung thành dịch vụ của khách hàng tại Hà Nội = Consumer behavior of virtual reality entertainment services: evidence from Hanoi’s customer satisfaction to loyalty serviceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv124S1372021082.pdf476.27 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

32
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.