Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38254
Title: Ảnh hưởng của nhận thức tới ý định mua thực phẩm chức năng của người tiêu dùng Việt Nam = Effects of perception on consumer's intention to purchase dietary supplement products in Vietnam
Authors: Phạm, Văn Tuấn
Bùi, Thị Hồng Chinh
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.137 - tr.65-81 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316304
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38254
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1372021065.pdf503.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.