Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38254
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Tuấn
dc.contributor.authorBùi, Thị Hồng Chinh
dc.date.accessioned2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.available2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316304en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38254-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.137 - tr.65-81 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleẢnh hưởng của nhận thức tới ý định mua thực phẩm chức năng của người tiêu dùng Việt Nam = Effects of perception on consumer's intention to purchase dietary supplement products in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1372021065.pdf503.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.