Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Tuấn
dc.contributor.authorBùi, Thị Hồng Chinh
dc.date.accessioned2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.available2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316304en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38254-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.137 - tr.65-81 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleẢnh hưởng của nhận thức tới ý định mua thực phẩm chức năng của người tiêu dùng Việt Nam = Effects of perception on consumer's intention to purchase dietary supplement products in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1372021065.pdf
  • Size : 503,77 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.