Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38066
Title: Nghiên cứu khám phá tác động của các nhân tố lập luận đạo đức đến thái độ và ý định hành vi mua của người tiêu dùng hàng nhái tại Việt Nam = Research on the Impact of Moral Reasoning Strategies on the Buying Attitude, Intention, and Behaviour of Counterfeit Product Consumers in Vietnam
Authors: Cảnh, Chí Hoàng
Nguyễn, Hữu Khôi
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.151 - tr.42-49 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317159
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38066
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1512021042.pdf9.62 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.