Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38066
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCảnh, Chí Hoàng
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Khôi
dc.date.accessioned2023-12-14T08:30:38Z-
dc.date.available2023-12-14T08:30:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317159en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38066-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.151 - tr.42-49 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mạien
dc.titleNghiên cứu khám phá tác động của các nhân tố lập luận đạo đức đến thái độ và ý định hành vi mua của người tiêu dùng hàng nhái tại Việt Nam = Research on the Impact of Moral Reasoning Strategies on the Buying Attitude, Intention, and Behaviour of Counterfeit Product Consumers in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1512021042.pdf9.62 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.