Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37765
Title: Những nhân tố ảnh hưởng đến niềm tin của người tiêu dùng trong kinh doanh trực tuyến tại Việt Nam = Factors affecting the consumer confidence in Vietnam's e-commerce market
Authors: Phạm, Thị Mai Quyên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.275-282 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317882
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37765
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021275.pdf331.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.