Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37765
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Mai Quyên
dc.date.accessioned2023-12-14T08:29:07Z-
dc.date.available2023-12-14T08:29:07Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317882en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37765-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.275-282 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhững nhân tố ảnh hưởng đến niềm tin của người tiêu dùng trong kinh doanh trực tuyến tại Việt Nam = Factors affecting the consumer confidence in Vietnam's e-commerce marketen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021275.pdf331.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.