Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37133
Title: Tác động chất lượng dịch vụ đến ý định viếng thăm lại, vai trò trung gian của hài lòng khách hàng và truyền miệng trong ngành khách sạn: Trường hợp nghiên cứu của khách sạn REX sài Gòn tại TP. Hồ Chí Minh = Impacts of service quality on re-visit intention and the intermediary role of customer satisfaction and word of mouth in the hotel industry: Case study of Rex Hotel in Ho Chi Minh City
Authors: Đinh, Phi Hổ
Phan, Thanh Long
Đinh, Nguyệt Bích
Nguyễn, Linh Nhơn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.16 - tr.290-307 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333724
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37133
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162021290.pdf2.28 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

4
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.