Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorPhan, Thanh Long
dc.contributor.authorĐinh, Nguyệt Bích
dc.contributor.authorNguyễn, Linh Nhơn
dc.date.accessioned2023-12-14T08:18:30Z-
dc.date.available2023-12-14T08:18:30Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333724en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37133-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.16 - tr.290-307 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động chất lượng dịch vụ đến ý định viếng thăm lại, vai trò trung gian của hài lòng khách hàng và truyền miệng trong ngành khách sạn: Trường hợp nghiên cứu của khách sạn REX sài Gòn tại TP. Hồ Chí Minh = Impacts of service quality on re-visit intention and the intermediary role of customer satisfaction and word of mouth in the hotel industry: Case study of Rex Hotel in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S162021290.pdf
  • Size : 2,28 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.