Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36878
Title: Xây dựng thương hiệu quốc gia ở Nhật Bản từ thập niên 2000 đến nay
Authors: Ngô, Hương Lan
Keywords: Nghiên cứu Đông Bắc Á
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Nghiên cứu Đông Bắc Á - 2021 - no.06 - tr.43 - 51 - ISSN.2354 - 077X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327704
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36878
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv183S62021043.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.