Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36878
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Hương Lan
dc.date.accessioned2023-12-14T08:17:16Z-
dc.date.available2023-12-14T08:17:16Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327704en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36878-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Đông Bắc Á - 2021 - no.06 - tr.43 - 51 - ISSN.2354 - 077Xen
dc.subjectNghiên cứu Đông Bắc Áen
dc.titleXây dựng thương hiệu quốc gia ở Nhật Bản từ thập niên 2000 đến nayen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv183S62021043.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.