Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36826
Title: Ứng dụng mô hình UTAUT mở rộng vào môi trường mua sắm trực tuyến: Vai trò của tính kích thích đến hành vi mua hàng ngẫu hứng và hành vi mua hàng liên tục của người tiêu dùng Việt Nam
Authors: Lương, Thu Hà
Nguyễn, Ngọc Phương Thảo
Đàm, Vũ Đức Hiếu
Đào, Yến Nhung
Keywords: Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.291 - tr.66 - 76 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327627
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36826
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2912021066.pdf1.52 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

19
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.