Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36617
Title: Cơ sở lý thuyết và mô hình nghiên cứu về ảnh hưởng của cảm nhận trách nhiệm xã hội đến hình ảnh doanh nghiệp và lòng trung thành của khách hàng trong ngành Hàng không Việt Nam = Theoretical background and research model on the impact of perceived corporate social responsibility on corporate image and customer loyalty in Vietnamese aviation industry
Authors: Hoàng, Anh Thư
Phan, Thanh Hải
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.17 - tr.186-191 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333041
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36617
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172021186.pdf604.6 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.