Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36428
Title: Xây dựng thương hiệu quốc gia ở Nhật Bản từ thập niên 2000 đến nay
Authors: Ngô, Hương Lan
Keywords: Nghiên cứu Đông Bắc Á
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Nghiên cứu Đông Bắc Á - 2021 - no.06 - tr.43 - 51 - ISSN.2354 - 077X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327704
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36428
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv183S62021043.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

52
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.