Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36374
Title: Phân tích ý kiến khách hàng trực tuyến dựa theo phương pháp học máy
Authors: Bùi, Minh Hiển
Nguyễn, Thành Phát
Phạm, Thị Thiên Hương
Nguyễn, Thị Bảo Hương
Hồ, Trung Thành
Keywords: Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.291 - tr.53 - 65 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327626
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36374
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2912021053.pdf2.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.