Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36374
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Minh Hiển
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Phát
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thiên Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bảo Hương
dc.contributor.authorHồ, Trung Thành
dc.date.accessioned2023-12-13T01:56:06Z-
dc.date.available2023-12-13T01:56:06Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327626en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36374-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.291 - tr.53 - 65 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectKinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dânen
dc.titlePhân tích ý kiến khách hàng trực tuyến dựa theo phương pháp học máyen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2912021053.pdf2.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.