Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Minh Hiển
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Phát
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thiên Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bảo Hương
dc.contributor.authorHồ, Trung Thành
dc.date.accessioned2023-12-13T01:56:06Z-
dc.date.available2023-12-13T01:56:06Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327626en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36374-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.291 - tr.53 - 65 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectKinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dânen
dc.titlePhân tích ý kiến khách hàng trực tuyến dựa theo phương pháp học máyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2912021053.pdf
  • Size : 2,08 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.