Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441
Title: Truyền thông marketing các sản phẩm nhạc cụ của công ty cổ phần Thương mại - Dịch vụ - sản xuất Việt Thương (Việt Thương Music - VTM): Thực trạng và giải pháp = Marketing communication activities for musical instruments and music products of VTM: Current situation and solutions
Authors: Cao, Tuấn Khanh
Đặng, Phương Linh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.26 - tr.114-120 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333416
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S262021114.pdf833.63 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

26
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.