Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34672
Title: Giáo dục STEAM và tiềm năng vận dụng quy trình tư duy thiết kế để triển khai giáo dục STEAM = Steam education and the applicability of design thinking as an approach to integrate art-liberal into steam education
Authors: Nguyễn, Thanh Nga
Tạ, Thanh Trung
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.2 - tr.310-320 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329733
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34672
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V18S22021310.pdf554.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.