Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Nga
dc.contributor.authorTạ, Thanh Trung
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:58Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:58Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329733en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34672-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.2 - tr.310-320 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleGiáo dục STEAM và tiềm năng vận dụng quy trình tư duy thiết kế để triển khai giáo dục STEAM = Steam education and the applicability of design thinking as an approach to integrate art-liberal into steam educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S22021310.pdf
  • Size : 554,34 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.