Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527
Title: | Một số hướng vận dụng lí thuyết độc giả-phản hồi vào dạy học đọc hiểu văn bản văn học theo chương trình ngữ văn 2018 = Some suggestions for applying reader-response theory to teaching reading comprehension of literary texts in the 2018 literature curriculum | Authors: | Nguyễn, Minh Nhật Nam Châu, Huệ Mai Trần, Phát Đạt Nguyễn, Thị Ngọc Thúy |
Keywords: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh | Issue Date: | 2021 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.5 - tr.853-865 - ISSN.1859-3100 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=328894 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CTv138V18S52021853.pdf.pdf | 465.54 kB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.