Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527
Title: Một số hướng vận dụng lí thuyết độc giả-phản hồi vào dạy học đọc hiểu văn bản văn học theo chương trình ngữ văn 2018 = Some suggestions for applying reader-response theory to teaching reading comprehension of literary texts in the 2018 literature curriculum
Authors: Nguyễn, Minh Nhật Nam
Châu, Huệ Mai
Trần, Phát Đạt
Nguyễn, Thị Ngọc Thúy
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.5 - tr.853-865 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=328894
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V18S52021853.pdf.pdf465.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.