Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527
Title: Một số hướng vận dụng lí thuyết độc giả-phản hồi vào dạy học đọc hiểu văn bản văn học theo chương trình ngữ văn 2018 = Some suggestions for applying reader-response theory to teaching reading comprehension of literary texts in the 2018 literature curriculum
Authors: Nguyễn, Minh Nhật Nam
Châu, Huệ Mai
Trần, Phát Đạt
Nguyễn, Thị Ngọc Thúy
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.5 - tr.853-865 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=328894
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S52021853.pdf.pdf
  • Size : 465,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.