Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Nhật Nam
dc.contributor.authorChâu, Huệ Mai
dc.contributor.authorTrần, Phát Đạt
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Thúy
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:06Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:06Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=328894en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34527-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.5 - tr.853-865 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleMột số hướng vận dụng lí thuyết độc giả-phản hồi vào dạy học đọc hiểu văn bản văn học theo chương trình ngữ văn 2018 = Some suggestions for applying reader-response theory to teaching reading comprehension of literary texts in the 2018 literature curriculumen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S52021853.pdf.pdf
  • Size : 465,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.