Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34411
Title: Vai trò của lòng tin khách hàng trong mối quan hệ giữa marketing hỗn hợp và hiệu quả của chiến lược thương hiệu tại Bệnh viện Quốc tế Thái Nguyên = The role of consumers’ trust in the relationship between marketing mix and effectiveness of brand strategy at thai nguyen international hospital
Authors: Khamla, Phommany
Keywords: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.9 - tr.154-160 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330692
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34411
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V226S92021154.pdf
  • Size : 598,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.